Saturday, October 11, 2008

Mud-Mud/Cendawan Ajaib/Cambhuja Tea

salam sejahtera.....agak lama juga saya tidak menulis dalam blog ini. Kali ini saya ingin memperkenalkan satu produk yang di kenali dengan nama "Mud-Mud/Cendawan Ajaib/Chombuja Tea" yang amat berkhasiat. Saya berpeluang mendapatkan sedikit cebisannya untuk di bela.

Disini saya akan memulakan eksperimen serta sebarang kajian/khasiat akan saya sertakan kelak.

Apa itu Cendawan Ajaib?


contoh cendawan ajaib yang telah di rendam


Antara khasiat2nya adalah melawan sel-sel kanser, menyembuhkan asma, menyembuhkan penyakit kencing manis, penyakit hati, penyakit jantung, membuang toksik badan, dan berbagai-bagai penyakit lagi.

Ianya boleh direndam dalam air teh (boleh disimpan didalam balang) dari sekecil-kecil cebisan seperti ini:-




Contoh balang simpanan seperti ini :-




Anda boleh minum terus (dengan campuran teh o....rasanya agak masam-masam seperti air asam jawa). Boleh amalkan sekerap yang mungkin, tiada simptom dos lebihan jika anda kerap meminumnya, cuma mungkin anda akan kerap buang air.

Ini adalah cebisan yang saya mula simpan pada hari ini (10/09/2008) untuk saya menyaksikan sendiri bagaimana cendawan ajaib ini boleh membesar dan akan saya update nanti disini.



Teruskan mengikuti perkembangannya disini.....

Jumpa lagi......

0 Comments: